Runic - Dansk 10man guild på Laughing Skull
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Runic - Dansk 10man guild på Laughing Skull
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Zavnty - Hunter Ansøgninger - X-realm (Frostwhisper)

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Zavnty




Posts : 3
Join date : 18/04/11

Zavnty - Hunter Ansøgninger - X-realm (Frostwhisper) Empty
IndlægEmne: Zavnty - Hunter Ansøgninger - X-realm (Frostwhisper)   Zavnty - Hunter Ansøgninger - X-realm (Frostwhisper) EmptyMan Apr 18, 2011 8:09 pm

Personlige oplysninger
Navn: Mark
Nationalitet: Danmark
Alder: 17 og 8 måneder.
Beskæftigelse: Studerende - tømrer
Cross-realm ansøger: Ingen
Raidtime for mig: 19:00 til 23:00 (evt. 18:30) afhænger af min middagstid


Tegn Information
Character Navn: Zavnty
Character Klasse: Hunter
Character Race: Orc
Ønsket Raiding Specc: Jeg er skydefærdigheder, sine kraftfulde og en af ??de bedste udviklingspartnerskaber talenter til Hunter lige nu.
Primær Profession: Jewelcrafting og Minning, 525 og 525, jeg har tænke måske minning skifte til Eng.
Sekundær Profession: Arkæologi: 525, Førstehjælp: 525, Madlavning: 50, Fiskeri: 1.
Villige til at henholdsvis hvis vi se at der er punkter i dit specc der kunne have været ændret for andre, der er bedre:? Jeg kan gøre det, men im sikker guild behøver ikke en Hunter til henholdsvis at Survival, på grund af skydefærdigheder er kraftfulde talenter lige nu for jægere.
Henholdsvis muligheder: Jeg vil henholdsvis kun SV, men dens smule dårlig lige nu, kan jeg stadig henholdsvis det:) hvis du har brug for, BM er suge spec som udviklingspartnerskaber for mig, jeg har ikke for meget viden som BM dpser

Påkrævet: Link til Rustkammer side: [url] http://eu.battle.net/wow/en/character/frostwhisper/zavnty/simple [/ url]


Vi ønsker at se, hvordan det ser ud til at være dig.


Hvad addons bruger du og hvad er de vigtigste, du skal have for at fungere som en Raider? Varsel, Grid, DXE (Deus Vox Encounter) og Bartender4 er det vigtigste addons jeg bruger som dpser / Raider

Har du nogen Alts:? 85 Niveau Human Warrior Zacosy, 80 niveau Night Elf Druid Zraneý, 72 niveau Draenei Shaman Rogalie og 85 Level Human Warlock Messanix.

Tegn historie:
PvP: Jeg gjorde ikke spillet PVP som Hunter, Kun kriger bare for sjov, kun 1.2K rating tror jeg, jeg kende dens sutte: P men jeg spillede meget PvP på TBC, Druid var Gladiator / nådesløs druid da S3 var kom
Tidligere Guilds:Reversed, Dynamic, Syntexerror, Præcis Gaming, Burning Inc, Hatefury og brandfarlige disse er egentlig ikke Actives raiding guilds, som jeg tror, ??før sluttede jeg, men Burning Inc blev smule aktiv, men på kort tid. Jeg var i Ravenchest, im prøvet af Ravenchest, det er ikke for mig, jeg kan lide mere Frostwhisper; sin min gamle server, vil jeg tilbage der, og im her nu:)
Frostwhisper interesseorganisationer: Jægere of Men, DING, Antændelige og Hatefury. Jeg spillede min vens Priest for et stykke tid på TBC, jeg var i Hunters af mænd. DING: mig og min bror har en Warrior sammen og spillede raid med DING på ZG, MC, jeg kan ikke rigtig huske om BWL med DING, det var lang tid siden.

Grunde til at forlade Guilds: Jeg har lige sagt på [Tidligere Guild]


Raid Erfaring: World of Warcraft: Onyxia'Lair - nedskudte | Molten Core - 7 / 10 | Blackwing'Lair - 3 / 8 - Ruinerne af Ahn'Qiraj 4 / 6 | Temple of Ahn'Qiraj 1 / 9 | Naxxramas - 0 / 15
World of Warcraft. The Burning Crusade: Karazhan - nedskudte | Zul'Amen - nedskudte | Gruul'Lair - nedskudte | Magtheridon'Lair - nedskudte | Serpentshirne Cavern - nedskudte | Tempest Keep. The Eye - nedskudte | Hyjal Summit - 4 / 5 | Black Temple - 5 / 9 | Sunwell Plateau - 2 / 6
World of Warcraft. Wrath of the Lich King: (Warrior som Main Tank): Naxxramas 10/25 - nedskudte | Den Obsidian Sanctum 10/25 (3 / 3 Drakes) - nedskudte | The Eye of Eternity 10/25 - nedskudte | Ulduar 10 til 6 / 14 / 25 - 4 / 14 | (Hunter): Retssag af Crusade 10/25 - nedskudte | Retssag af Grand Crusade - 10/25 - 0 / 5 | Icecrown Citadel 10 - 12/12 / 25 - 7 / 12 / 10 Heroic - 11/12 / 25 Heroic - 2 / 12 - The Ruby Sanctum 10/25 - 0 / 1 / 10/25 Heroic - 0 / 1.
World of Warcraft: Catalysm: Baradin Hold: 1 / 1 10man/25 mand. Blackwing Descent: 10/25 mand: 4 / 6 - Bastion af Twilight: 10/25 mand: 4 / 4.
- Throne of Four Winds: 10/25man: 1 / 2.
Omdømme: SoH: Ophøjede, askegrå Bedømmelse: Ophøjede, alle WOTLK fangehul reps er ophøjet.


Støder på, og klassen viden:
Jeg kender alle bosser taktik lige nu, jeg se videoer, hvordan man gør, i Hunter POV, jeg spiller meget af MM spec, det er godt for UP'er gruppe på raid lige nu, giver 10% hastighed til Ranged og nærkampe, sin gode for razziaer, Hunter er en af ??de nyttige klasse på raid nu.

Interface: Zavnty - Hunter Ansøgninger - X-realm (Frostwhisper) Wowscrnshot041811220417

Uploaded med [URL = http://imageshack.us] ImageShack.us [/ URL]


Fortæl os mere om
Hvorfor spiller du WoW: Jeg kan godt lide at spille WoW, fordi det er en meget sjovt spil, blot mange udfordringer på PvE og PvP i Vanilla og TBC, men WOTLK, ICC / Ulduar er det mest sværeste / sjoveste del jeg har spillet på WOTLK exp. , jeg gjorde klart nogle af Cata razziaer, så jeg kan ikke fortælle hvad jeg mener om Cata's sværeste lige nu. Jeg spiller Starcraft 2 også, jeg er en Terran spiller, kan du bede mig om''spille et spil med / mod mig''Jeg kan lide at nyde at spille med guildmates i andre spil: WoW, SC2, Warcraft 3: ROC / FT, Jeg elsker at spille RTS (Real Time Strategy) spil. Smile
Kan du Farm / opnå guld nok: jeg kan drive disse ting, når vi har brug for før razziaer og efter:)
Forventninger: Aktiv, Socialty og humor raiding guild, kan det tage nogle gange alvorligt raid og sjov razziaer:)
Hvorfor vil du være i Runic? dens den raiding guild, jeg leder efter, og har næsten samme progess, så jeg tager chancen jeg kan få til at deltage i guild.
Hvorfor skal Runic hente dig? im en meget flot, og viden spiller på bosser møder og har meget høj af aktive nivellering. altid klar på alle raids, men nogle gange kan faldet razziaer, hvis jeg skal gøre nogle andre importanter så, at i mit virkelige liv.
Aktivitet: Jeg kan komme til alle de dage raid i gang og deres tid er perfekt for mig.
Nyder din klasse: Jeg nyder altid at spille min klasse, jeg ønsker altid at få en Hunter og endelig jeg får det på WOTLK som 80's, jeg spillede som Warrior og Druid på Vanilla og TBC.


System Information
Connection Type: min connectionable er god, får aldrig dc Middel af razziaer. og har høje tilslutning, så min raid's ms og fps er nornally 60 til 130 afhængig af min storebror's downloading, men aldrig til at få meget tilbagestående eller jeg ville sige til min bror for at stoppe downloadings. min fps er omkring 30 til 80 i angreb, afhænger af, hvor meget grafik i bosser's møder
Din computer spec: Processor: Inter (R) Core (TM) 2 Quad. CPU Q9300@2.50 GHz 2,50 GHz
RAM: 4,00 GB (3,25 GB brugbar)
OS: 32 bit Windows 7, min ven begå den fejl at være 32, bør være 64 bit, anways, det fungere fint.
Grafikkort: ATI Readon 5870 HD
Du og Ventrilo Kommunikation: Jeg kan ikke bruge, på grund af jeg er døv

Yderligere oplysninger: (Alt andet du gerne vil informere officer team af?) jeg er døv, som jeg sagde på Ventrilo meddelelse. Jeg har altid læst taktik, hvis jeg ikke kender eller ikke sikker på 100%, så jeg gør det før raids.
Tilbage til toppen Go down
Zavnty




Posts : 3
Join date : 18/04/11

Zavnty - Hunter Ansøgninger - X-realm (Frostwhisper) Empty
IndlægEmne: Sv: Zavnty - Hunter Ansøgninger - X-realm (Frostwhisper)   Zavnty - Hunter Ansøgninger - X-realm (Frostwhisper) EmptyMan Apr 18, 2011 8:10 pm

I kan se nogle af de ord er engelsk, fordi jeg bruger google oversæt, pga af jeg bruger min ''egen'' ansøg tekst, på engelsk, og jeg gider ikke ændre på mig selv, jeg er doven, så jeg tager google oversæt og Chimaeron er døde også, bare glemt updater den
Tilbage til toppen Go down
Fastfood




Posts : 27
Join date : 15/01/11
Age : 112

Zavnty - Hunter Ansøgninger - X-realm (Frostwhisper) Empty
IndlægEmne: Sv: Zavnty - Hunter Ansøgninger - X-realm (Frostwhisper)   Zavnty - Hunter Ansøgninger - X-realm (Frostwhisper) EmptyMan Apr 18, 2011 8:39 pm

vil bare nævne at en doven og halvt ulæselig apply vil nok ikke imponere mange..

hils qywas Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Zavnty




Posts : 3
Join date : 18/04/11

Zavnty - Hunter Ansøgninger - X-realm (Frostwhisper) Empty
IndlægEmne: Sv: Zavnty - Hunter Ansøgninger - X-realm (Frostwhisper)   Zavnty - Hunter Ansøgninger - X-realm (Frostwhisper) EmptyMan Apr 18, 2011 8:40 pm

Fastfood skrev:
vil bare nævne at en doven og halvt ulæselig apply vil nok ikke imponere mange..
jeg ved godt, men jeg kan godt sætte på engelsk, hvis I vil gerne, for som du sagde at det er halvt ulæselig apply, så jeg kan godt sætte på engelsk. hvis I vil.
Tilbage til toppen Go down
Slikkepinden
Admin
Slikkepinden


Posts : 176
Join date : 11/01/11

Zavnty - Hunter Ansøgninger - X-realm (Frostwhisper) Empty
IndlægEmne: Sv: Zavnty - Hunter Ansøgninger - X-realm (Frostwhisper)   Zavnty - Hunter Ansøgninger - X-realm (Frostwhisper) EmptyMan Apr 18, 2011 11:37 pm

Psykopat godt program, du får smider ud razziaer. Vi sender lige hat rundt og derefter smækker os et svar sammen igen. Men holde om jeg vejret dig næppe. Gode vind!
Tilbage til toppen Go down
http://runic.wowstead.com
Sponsoreret inhold





Zavnty - Hunter Ansøgninger - X-realm (Frostwhisper) Empty
IndlægEmne: Sv: Zavnty - Hunter Ansøgninger - X-realm (Frostwhisper)   Zavnty - Hunter Ansøgninger - X-realm (Frostwhisper) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Zavnty - Hunter Ansøgninger - X-realm (Frostwhisper)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ny hunter Applycation x-realm atm
» Mage/Hunter application - X-Realm 350
» Restoraion druid - x-realm
» Sinyara - Protection Paladin ( X-realm )
» Meshlok - Elemental shaman (x-realm)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Runic - Dansk 10man guild på Laughing Skull :: Ansøgninger-
Gå til: