Runic - Dansk 10man guild på Laughing Skull
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Runic - Dansk 10man guild på Laughing Skull
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Restoraion druid - x-realm

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Hummlebi




Posts : 2
Join date : 20/03/11

Restoraion druid - x-realm Empty
IndlægEmne: Restoraion druid - x-realm   Restoraion druid - x-realm EmptyMan Mar 21, 2011 9:43 am

[Raider] 1. Information om dig og din karakter
RL Navn: Dan
Alder:18

Char navn: Hummlebi
Class: Druid
Main spec: Restoration
Off spec: Ikke fastsat endnu, men muligvis boomkin.
/Played total: 23 dage
/Played i level 85: 5 dage
Link til Armory: http://eu.battle.net/wow/en/character/bloodfeather/hummlebi/simple

[Raider] 2. Skærm opsætning
Der er ikke så meget at siger her, jeg benytter meget få addons men dem jeg bruger følger her:
DBM - selvfølgelig
Recount - Mest for at teste hvordan jeg healer mest og bruger så lidt mana som muligt.

Jeg har ikke postet et screenshot af 2 årsager.
1: jeg har ikke addons. Jeg bruger Blizzards raid frame da jeg føler den er meget meget bedre end healbot og grid osm jeg før i tiden har benyttet.
2: Jeg sidder på min bærbar et andet sted og kan ikke komme på wow Smile
Hvis det kræves vil jeg gerne gå hjem og tage et.

Keybinds:
½: Snakke knap
1: Lifebloom
2: Regrowth
3: Rejuvenation
4: Swiftmend
5: Healing Touch
6: tranquility

Styrer på qwe

A: Innervate
D: PvP trinket lige nu, men med min gradvise overgang til PvE bliver det ændret.
R: Roots
T: Warstomp
G: Nature grasp
Z: Revive
X: Combat ress
Alt-W: Remove corruption
Alt-E: Cat form
Swift-1: Bear form
Swift-2: Cat form
Swift-3: Travel form
Swift-4: Tree of Life
Swift-5: Flight form (ved ikke relevans af denne)

Mouse 3: travel form
Mouse 4: Cyclone
Scroll up: drink
Scroll down: nourish
Scroll button: Tree of Life

Det var lige dem jeg kunne huske i hovedet. Tvivler på jeg har flere.



[Raider] 3. Dine erfaringer
Jeg startede med at raide i Lich King i Naxxramas på min hunter og to Kel'thuzad som første boss. Nok lidt boostet af min gamle guild, men det var en start.
Holdte pause fra wow i Ulduar og det meste af ToC, men nåede at få Tribute to Skill inden Icecrown Citadel udkom
I Icecrown Citadel clearede jeg alt normal kontent i en ny guild som raid leader, og kom op på 9/12 på hc inden guilden begyndte at falde fra hinanden.

Alt dette har været på min hunter. På min druid har jeg ikke meget raid erfaring, men har healet samme progress som hunter på min shaman.

[Raider] 4. Andet

Jeg er blevet opfordret til at ansøge til guilden af en af jeres, Sinyara.

Jeg spiller mest på min druid for at PvP med nogle kammerater, men er i gang med at gear op til PvE.
Jeg har ikke tid til at raide de opgivne raid dage indtil skolernes sommerferie, da jeg lige nu er i gang med et projekt om torsdagen.
Derfor er denne ansøning ment til længere fremme i tiden. Jeg ansøger så tidligt, så i har god tid til at tænke det igennem. Jeg skal have et klart svar, da jeg ikke ønsker at spilde mine penge på at flytte server.

Ellers var det det jeg havde at fortælle om min karakter, mere personlige oplysninger oplyser jeg gerne hvis det er påkrævet.
/Peace out
Tilbage til toppen Go down
Hushkin

Hushkin


Posts : 81
Join date : 15/01/11
Age : 33

Restoraion druid - x-realm Empty
IndlægEmne: Sv: Restoraion druid - x-realm   Restoraion druid - x-realm EmptyMan Mar 21, 2011 2:45 pm

Jeg vil nødig lyde hånlig, ej heller overlegen, men der er simpelthen nogle ting jeg bliver nød til at liste her som mangler, både for din egen og evt. kommenende ansøgers skyld:

1. Links til de chars du nævner at have raidet på.
2. Screenshot (dette har du selv nævnt, så fair nok).
3. Årsag til forholdsvis lang pause.


Foruden dette springer denne sætning mig meget i øjnene:
Hummlebi skrev:
Derfor er denne ansøning ment til længere fremme i tiden. Jeg ansøger så tidligt, så i har god tid til at tænke det igennem. Jeg skal have et klart svar, da jeg ikke ønsker at spilde mine penge på at flytte server.
Jeg bliver desværre nødt til at spørge dig, om du har mistet din realitetssans, for du mener forhåbentligt ikke ovenstående seriøst.

Men lad os nu antage du rent faktisk gør, for så ser virkeligheden sådan her ud; du søger ind med:

En char, som du har ingen PvE erfaring på, og derfor heller ikke ved om du kan lide at spille den PvE wise.
En char, som intet PvE gear har.


Samt du:

Søger ind måneder før du overhovedet kan deltage/bruges.
Forlanger vi kan garantere dig et spot til langt ude i fremtiden.



Du skriver godt nok, at ansøgningen her er ment til længere fremme i tiden, men så kan vi jo intet stille op med den, pga. vi ikke ved hvordan tingene ser ud 3 måneder frem.

Så nej, du kan ikke få "et klart svar".


Sidst rettet af Hushkin Man Mar 21, 2011 11:15 pm, rettet i alt 4 gange
Tilbage til toppen Go down
Slikkepinden
Admin
Slikkepinden


Posts : 176
Join date : 11/01/11

Restoraion druid - x-realm Empty
IndlægEmne: Sv: Restoraion druid - x-realm   Restoraion druid - x-realm EmptyMan Mar 21, 2011 3:06 pm

Som supplement til ovenstående, kan nævnes at hvis man ansøger med en char, som er klar til at raide, så skader det ikke at linke sine gamle chars, men det behøves ikke.
Grunden til du skal linke dine gamle chars, er at din nuværende jo absolut ikke er klar til raiding, overhovedet. Så vi bliver simpelthen nødt til at se dine gamle raiding chars.

Hvis du vil have et "klart svar" til om du kan få en trial som raider på nuværende tidspunkt, hvor du ikke har en raiding char og ikke har tid til at raide, jamen, så bliver det underligt nok et nej.
Du har 3 muligheder:

A) Ansøg igen når din char og din tid er til det.
B) Kom herover som social og ansøg igen når din char og din tid er til det.
C) Ansøg ikke igen.
Tilbage til toppen Go down
http://runic.wowstead.com
Hummlebi




Posts : 2
Join date : 20/03/11

Restoraion druid - x-realm Empty
IndlægEmne: Sv: Restoraion druid - x-realm   Restoraion druid - x-realm EmptyTirs Mar 22, 2011 8:06 am

Jeg føler mig kørt lidt over her.

Grunden til at jeg ansøger så tidligt er, at jeg ikke vil bruge mine penge på at skifte server, hvis i ikke kan bruge mig alligevel. Meningen er at jeg vil have en samtale op at køre, hvor vi kan skrive frem og tilbage omkring tingene så jeg er 100% sikker i det valg jeg træffer.

Selvfølgelig skal jeg linke til min hunter, det var en dum fejl.
http://eu.battle.net/wow/en/character/ravencrest/elpatri/simple

Om jeg har erfaring på min druid og lyst til at raide:
1: jeg har nogle kammerater som var på Lich King hc sidste sommer, det lykkedes ikke at få ham ned. men jeg brugte da 15 timer+ på at hjælpe dem på den fight. I min gamle guild var der ikke brug for mig som healer, men som dps, derfor har jeg ikke den store erfaring
2: selvfølgelig har jeg lyst til at raide igen. Jeg var kørt lidt træt i det efter det gik lidt i kludder internt. Jeg kan godt klare at wipe flere aftener i træk, det har jeg i hvert fald stor erfaring i Smile men jeg forstår ikke hvorfor du tro jeg ikke har lyst til at raide, hvorfor skulle jeg ellers skrive en ansøgning?

Angående min sidste sætning om et 'klart svar' er det selvfølgelig i slutningen af den gode debat/samtale jeg håber vi får ud af det her.

Håber jeg fik gjort nogle ting mere klart her.
Tilbage til toppen Go down
Slikkepinden
Admin
Slikkepinden


Posts : 176
Join date : 11/01/11

Restoraion druid - x-realm Empty
IndlægEmne: Sv: Restoraion druid - x-realm   Restoraion druid - x-realm EmptyTirs Mar 22, 2011 3:07 pm

Meningen med denne "samtale" er ikke at Runic som guild, skal overbevise dig om at du skal ansøge om trial. Du HAR allerede ansøgt.
Det er DIG der skal overbevise guilden om at du er en trial værd. Det eneste du har lagt på bordet en ekstremt undergeared druid, samt et løfte om måske at kunne raide om 3mdr... Altså wtf...

De 3 valgmuligheder er stadig eneste mulige udgange på denne samtale, og guildens position kan ikke udpensles mere, topic locked.
Tilbage til toppen Go down
http://runic.wowstead.com
Sponsoreret inhold





Restoraion druid - x-realm Empty
IndlægEmne: Sv: Restoraion druid - x-realm   Restoraion druid - x-realm Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Restoraion druid - x-realm
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Anainsane resto druid X realm Skullcrusher
» Fontex/Ravenholdt - Restoration Druid.
» Ny hunter Applycation x-realm atm
» Mage/Hunter application - X-Realm 350
» Sinyara - Protection Paladin ( X-realm )

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Runic - Dansk 10man guild på Laughing Skull :: Ansøgninger-
Gå til: