Runic - Dansk 10man guild på Laughing Skull
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Runic - Dansk 10man guild på Laughing Skull
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Mage/Hunter application - X-Realm 350

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Hurdaskellir




Posts : 3
Join date : 17/01/11

Mage/Hunter application -  X-Realm 350  Empty
IndlægEmne: Mage/Hunter application - X-Realm 350    Mage/Hunter application -  X-Realm 350  EmptyMan Jan 17, 2011 1:51 pm

Real life info!

Navn: Markus og Johan

Alder: 18 og 19

By: Johann studere i Odense og Markus arbejder i Århus.

Kort beskrivelse af dig selv: Vi er to brødre, som altid er glade, sjove, sociale og fulde.
Johann går på gymnasiet 2.g, i Odense og Markus arbejder og er manager på mcd Randersvej pt.


Character Broda level 85 Survival hunter og Hurdaskellir level 85 Fire mage.

Navn: Broda og Hurdaskellir

Class: Hunter og Mage

Race: Worgen og Gnome(Orc/Goblin)

Server: Turalyon

Armory link: (Log venligst ud i dit ansøgnings gear/spec.)
Broda: eu.battle.net/wow/en/character/turalyon/broda/simple
Hurdaskellir: eu.battle.net/wow/en/character/turalyon/hurdaskellir/simple

Main spec: Hurdaskellir er fire pve og Broda er Survival pve

Dual spec: Hurdaskellir er frost pve og Broda er Marksmanship pve

Professions: Broda har 525 LW(130 agi som wrist enchant) og 510 i JC(JC for 3x67 agi gems. Hurdaskellir Har 525 herbalism(480 haste + healing over time proc hver 2. minut) og alchmist(bedre pots osv.)

/Played Hurdaskellir playtime er 9 dage, da han reroller class ved hver expansion. Broda har 28dage, og han er tidligere alt i wotlk.

/Played Hurdaskellir har 5 dage playtime i 85 og Broda har 6 dage.

Screenshot af dit ui:
Broda: img84.imageshack.us/img84/2131/wowscrnshot011411231547.jpg
Hurdaskellir: img715.imageshack.us/i/wowscrnshot011411212628.jpg/

Hvilke addons bruger du?
Broda: Omen, recount, DBM, atlas så UI'et er TukUI(Elv version)
Hurdaskellir: Omen, Recount, DBM, Decursive, Rawr.mage, Og samme UI som Broda.

Har du nogle Wow Web Stats, Wowmeteronline eller World of Logs du kan linke:(cataclysm logs)
Nej det har vi desværre ikke, havde nogle meget gamle fra Wotlk. Men det er fra andre chars.

Er du exalted med Therazane?
Broda: Ja
Hurdaskellir: Revered (Exalted snart)
Hvilke af de følgende dage kan du raide?

Vi kan raide alle dage, fra start til slut..

Udfyld kun den class/role du spiller


DPS:

Broda
Begrund dine valg af talents og glyphs:
Jeg har vagt de talents jeg har, fordi jeg ikke de andre som pve mulighed. Hvis du ser Hunter vs. Wild(4/%8%/12% Stamina) den er selvfølgelig god til visse fights og mere survivability, Men jeg fortrækker Pathing (3% haste) i stedet for. Og hvis vi går længere ned i træet og ser på Counterattack(Melee hit jeg kan bruge efter jeg har dodged/parried), så er det jo intet værd. Jeg har taget Lock and Load, en DoT som giver størte delen af mit dps i en raid encounter, og den er self improved. Jeg er gået all in på dps og ikke noget survability.
Jeg har sat 3 talent points One With the Nature For at få mere attack power fra Aspect of the Hawk.
I Marksmanship har jeg sat talents i Efficency får at få billigere Explosive Shot og sat 2 talents i Go for the throat for som giver mere focus til mit pet, hvilket giver mig mulighed til at sætte mine sidste talents i Careful Aim, som er en kæmpe DPS boost, for den increaser crit chance med Cobra Shot med 60% på targets over 80% liv.

Som Prime glyphs har jeg valgt Explosive Shot, Serpent sting og Kill Shot, da jeg ser dem som det størte dps boost i Survival spec. Jeg har fravalgt Arcane shot glyphen, da Arcane shot kun er focus dump.
Explosive Shot er en af de abilites der giver mest DPS, så den er must. Serpent sting Glyhpen giver Sperent Sting 6% større crit chance, og laver også en stor del af mit DPS. Og kill shot, det er altid rart med et ekstra Kill Shot.

Hvad gør du for at sikre at DIN performance er i top i raids:
Jeg holder mig selvfølgelig up to date og jeg har læst, set og forstået alle mechanincs i en boss fight, så jeg ikke får unødig skade, og er forberedt på hvad der sker inden det er sket.

Hvilke consumables bruger du til raids:
Jeg har altid 90agi 90sta mad med selv. Jeg bruger Potion Of Tol'Vir(1200 agi) og Flask of the WInds(300 agi i en time)

Hvilken rotation/prioritering bruger du?
Jeg kaster Hunter's mark inden vi kører, derefter prepotter jeg med 1200 agi og popper Call of the Wild + Rapid Fire, så jeg får mest muligt ud af Improved Cobra shot. Så kaster jeg Sperent Sting, derefter Explosive Shot og Black Arrow, så spammer jeg Cobra shot for at holde serpent sting oppe og bruger kun Arcane Shot hvis jeg har fuld focus. Hvis lock and load proccer bruger Explosive shot - Corbra shot - Explosive shot 2x Arcane shot - Explosive shot.
Under 20% Hunter's Mark - Kill Shot - Sperent Sting - Explosive Shot - Black Arrow - Cobra Shot - Arcane Shot.

Hurdaskellir
Begrund dine valg af talents og glyphs:
Pga af reserch på forskellige hjemmesider, elitejerkist osv.

Hvad gør du for at sikre at DIN performance er i top i raids:
Jeg varmer op på dummies inden raid og jeg er selvfølgelig socked og enchanted jeg læser op på alle mekeanismer for at undgå unødig skade og stå de rigtige steder for at få 100% ud af min DPS.

Hvilke consumables bruger du til raids:
Jeg bruger Flask of the Draconic Mind(300 int) og jeg har selv 90int + 90sta mad med og self prepotter jeg med Volcanic Potion(1200 sp)

Hvilken rotation/prioritering bruger du?
Jeg starter boss fight med at poppe Mirror Image, Volcanic Potion og Flame Orb, derefter dotter jeg med Living Bomb(holdes oppe), så spammer jer Fire balls med få Scorches ind imellem for at opretholde min mana, selvfølgelig bruger jeg Pyroblast når Hot Streak proccer(instant og gratis) og når jeg har castet pyroblast bruger jeg Combustion, så den kan drage nytte af alle dots som Pyroblast adder(Ignite, Pyroblast, Critical Mass + Living Bomb)så Combustion ticker for max dps.


PC specifikationer og Internetforbindelse:
Hurdaskellir har 20/20 Mbit. Og har en badass computer der kører på ultra graphics..
Broda har 20/20 Mbit. 3gb ram bruger Radeon HD 5830 og i5 processor.

Kontakt information: (Hvor kan vi få fat i dig henne)
Vi er ikke villige til at skrive hverken mail eller telefon nummer her, men hvis vi bliver invited er den helt anden sag.

Dine wow erfarninger

Hvad er din erfaring fra tidligere high-end raiding:
Vi har raidet sammen siden MC tiden, vores storebror introduceres os for WoW i sin tid og fik os ind i en 40mans guild på sereven Daggerspine senere hen Kazzak. Guilden hed Avowed Crusaders. Vi tog alt i vanilla.
I TBC rerollede vi med nogle andre fra Avowed Crusaders og lavede en guild med 2x10mans hold, og senere hen senere et 25mans hold, vi fik alt undtagen SWP.
I Wotlk skiftede vi server til Turalyon og fik at ned undtagen sindra og LK på heroic.
Hurdaskellir har taget Magmaw, Defence system og Chimeraon, Halfus og Conclave
Broda har kun taget Conclave of winds, magmwa og defense system..

Hvilken guild var du i før, og hvorfor forlod du den:
Broda: Jeg har større ambitioner end mit tidligere guild har(Invicto). Så jeg søger bedre og mere dedikere spillere, jeg føler mig trukket ned.
Hurdaskellir: Mit guild er fint nok, men jeg vil hellere spille med min bror og støtte ham, da han søger andre græsgange. Jeg har et ønske om at fortsat spille med ham.

NB!

Vi joiner med intentioner om at raide alle gange, så hvis i ikke kan få plads til os begge to i jeres raid gruppe 1.. Så er vi ikke interresseret, da vi er meget dedikeret raiders...

Vi venter spændt på jeres tilbagemelding..

Tilbage til toppen Go down
Hushkin

Hushkin


Posts : 81
Join date : 15/01/11
Age : 33

Mage/Hunter application -  X-Realm 350  Empty
IndlægEmne: Sv: Mage/Hunter application - X-Realm 350    Mage/Hunter application -  X-Realm 350  EmptyTirs Jan 18, 2011 10:13 am

Tak for jeres ansøgning, vi vender lige tilbage til jer inden for en dags tid.
Tilbage til toppen Go down
Slikkepinden
Admin
Slikkepinden


Posts : 176
Join date : 11/01/11

Mage/Hunter application -  X-Realm 350  Empty
IndlægEmne: Sv: Mage/Hunter application - X-Realm 350    Mage/Hunter application -  X-Realm 350  EmptyTirs Jan 18, 2011 4:27 pm

Det må desværre blive et nej i denne omgang. Vi kunne godt bruge mage, men som jeg går ud fra I har set, er der lukket for hunters.
Tilbage til toppen Go down
http://runic.wowstead.com
Hurdaskellir




Posts : 3
Join date : 17/01/11

Mage/Hunter application -  X-Realm 350  Empty
IndlægEmne: Sv: Mage/Hunter application - X-Realm 350    Mage/Hunter application -  X-Realm 350  EmptyTirs Jan 18, 2011 6:40 pm

Admin skrev:
Det må desværre blive et nej i denne omgang. Vi kunne godt bruge mage, men som jeg går ud fra I har set, er der lukket for hunters.

Ja havde vi godt set... men vi mener at vi kan tilbyde alle guilds noget som de ikke har.. Men det er fair nok i afslår, for at repsketere de andre hunters..

Selvom det bliver uden os... Så skal i da hled og lykke i fremtiden..
Tilbage til toppen Go down
Hurdaskellir




Posts : 3
Join date : 17/01/11

Mage/Hunter application -  X-Realm 350  Empty
IndlægEmne: Sv: Mage/Hunter application - X-Realm 350    Mage/Hunter application -  X-Realm 350  EmptyLør Jan 22, 2011 5:17 pm

Hej igen..


Der er sket det at vi virkelig har lyst til at joine dette guild. Fordi vi utroligt gerne vil spille horde og sammen i en dansk guild.. Så derfor har min bror lvlet sin shaman i 85, da vi så i har hårdt brug for shamans..

http://eu.battle.net/wow/en/character/kazzak/vendetski/simple er dens armory, lorte gear.. Da han ikke rigtigt er gået igang med at geare den, men det kommer til at ske i løbet af denne weekend og i starten af denne uge vi kommer ind i..

Vi regner med at den er klar til at raide gearwise mandag den 24/1 2011..

Han har okay styr på sin class, igennem en masse research.. men dette skal selvfølgelig pudses til, men det kommer jo af sig selv Smile

I får 2 meget dedikeret wow spiller..

Vi er klar på at holde et skype/vt møde hvis i har nogle spørgsmål
Tilbage til toppen Go down
Slikkepinden
Admin
Slikkepinden


Posts : 176
Join date : 11/01/11

Mage/Hunter application -  X-Realm 350  Empty
IndlægEmne: Sv: Mage/Hunter application - X-Realm 350    Mage/Hunter application -  X-Realm 350  EmptySøn Jan 23, 2011 10:15 am

Hej igen

Rart at se I er fleksible. Umiddelbart kan det dog være en dårlig ide at skifte til en class blot for at få raidspot, hvis man ikke rigtigt har lyst til at spille den char.

Vi vender tilbage indenfor et par dage.
Tilbage til toppen Go down
http://runic.wowstead.com
Slikkepinden
Admin
Slikkepinden


Posts : 176
Join date : 11/01/11

Mage/Hunter application -  X-Realm 350  Empty
IndlægEmne: Sv: Mage/Hunter application - X-Realm 350    Mage/Hunter application -  X-Realm 350  EmptyMan Jan 24, 2011 4:01 pm

Det må desværre blive endnu et nej.

Når I vil bedømmes som en pakkeløsning bliver guilds nødt til at bedømme Jer efter det svageste led. Og det er helt klart shamanen, som med ~325 gear, ingen professions og 10 unenchantede items er utroligt langt fra at være klar til at raide. Det er ærlig talt rimelig bekymrende at I mener den char er klar.

Hvis I tager imod forslag, så lav 2 separate ansøgninger til den næste guild I prøver. Det hænger ikke sammen at I skriver man får to dedikerede wow spillere, når den ene ikke engang skriver sin egen ansøgning.
Tilbage til toppen Go down
http://runic.wowstead.com
Sponsoreret inhold





Mage/Hunter application -  X-Realm 350  Empty
IndlægEmne: Sv: Mage/Hunter application - X-Realm 350    Mage/Hunter application -  X-Realm 350  Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Mage/Hunter application - X-Realm 350
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Runic - Dansk 10man guild på Laughing Skull :: Ansøgninger-
Gå til: