Runic - Dansk 10man guild på Laughing Skull
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Runic - Dansk 10man guild på Laughing Skull
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Anainsane resto druid X realm Skullcrusher

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
anainsane




Posts : 4
Join date : 14/04/11

Anainsane resto druid X realm Skullcrusher Empty
IndlægEmne: Anainsane resto druid X realm Skullcrusher   Anainsane resto druid X realm Skullcrusher EmptyFre Apr 15, 2011 12:03 am

[Raider] 1. Information om dig og din karakter
RL Navn: Hedder Dennis Bugtrup
Alder: Jeg er 24 år gammel, fylder 25 her til sommer.

Char navn: Anainsane
Class: Resto Smile
Main spec: Resto
Off spec: Leger lidt med boomkin når jeg solo'er og hygger Smile
/Played total: 35 dage og 9 timer
/Played i level 85: 17 dage og 25 timer Smile
Link til Armory: Få din character i orden før du ansøger. Hvis du skriver "Jeg ved godt jeg har 0 enchants og mining og skinning, men jeg LOVER jeg ændrer det hvis jeg får trial" kan du lige så godt lade være med at ansøge.

Link er her, og ALT er SELF iorden ! : http://eu.battle.net/wow/en/character/skullcrusher/anainsane/simple NOTE : kan være man ikke kan se mit belt og back, det skulle jeg tag af for at add char til noget wow login halløj for at bevise det var min char, men begge dele der er self 359, og har 4 stk 372 so far Smile

[Raider] 2. Skærm opsætning
Et billede siger mere end 1000 ord om hvilke addons du bruger og hvor godt din skærm er sat op. Tag et screenshot (F11 som standard) af din skærm i en raid situation og upload det.

https://2img.net/r/ihimizer/i/wowscrnshot041511015402.jpg/ Det er link til UI, har desværre ikke lige et til at ligge under en raid kamp på dette tidspunkt, men ja som i kan se er der fint styr på maxros og sæt op og stilrent, sådan er det os under raid, har self DBM og alle de ting kørende som jeg behøver som resto druid, kører med rewatch ude i højre side som jeg bruge mouseover spells med, og det funger bare !

[Raider] 3. Dine erfaringer
Beskriv kort hvilken endgame raid erfaring du har. Skriv ikke hvilke datoer du downede bosser helt fra tidernes morgen, bare højdepunkterne.

Puha ja, helt tilbage til vanilla. der raiede jeg på min warr tank, anadiem. så kom vi til TBC, der startede jeg os som tank, helt til SSC, så kørte jeg mere over på mage. som jeg så spillede indtil TOC i WOTLK, efter der har jeg hoppet mellem hunter, tank, warlock, mage, resto druid, og full exp fra vanilla til nu her i cata med 12/12 normal og 7/13 hc på 25 man. Har raidet både som tank,dps og healer, så har været hele vejen rundt, men nu syntes jeg healer fanger mig mest fordi der har jeg en del ansvar for at folk ikke dør Wink og kan lide udfordringen. Men ja kan spille alt andet os hvis det skulle blive nødvendigt med mine 5 års erfaring i spillet Smile

[Raider] 4. Andet
Her kan du skrive andre relevante ting mht din ansøgning. Fx logs og lign

Jamen vel ikke meget andet end jeg håber vi snakkes ved på vt til en kort snak og lidt hygge, skal godt nok flyt min char fra skullcrusher hvis jeg bliver godkendt, men det jo intet problem. har self lidt spørgsmål til om i kan stille hold til hver uge når det kun er 10, godt være i afhængige af samme 10 hele tiden og mangler der 1 kan man ik raid optimalt og sådan, og er en meget moden og velopdraget ung fyr/mand Wink som elsker og raide og progress, seriøst spil bliver værdsat og self noget fun fun under trash og diverse ting der nu følger med. Forventer self man respekter hinanden og de ting Smile og folk også er seriøse og følger RL og sådan Smile men tror jeg nu ikke i har problemer med Smile
Ellers vil jeg bare sige håber vi skrives/snakkes Smile og håber i har en masse spårgsmål til mig også self Very Happy

Alle egnede ansøgere får et obligatorisk kort Ventrillo interview. VT info får du i forum PM, såfremt din application er egnet.
Tilbage til toppen Go down
Emohugs




Posts : 43
Join date : 15/01/11

Anainsane resto druid X realm Skullcrusher Empty
IndlægEmne: Sv: Anainsane resto druid X realm Skullcrusher   Anainsane resto druid X realm Skullcrusher EmptyFre Apr 15, 2011 6:45 am

Tak for din ansøgning, vi vender tilbage inden længe.
Tilbage til toppen Go down
anainsane




Posts : 4
Join date : 14/04/11

Anainsane resto druid X realm Skullcrusher Empty
IndlægEmne: ;)   Anainsane resto druid X realm Skullcrusher EmptyFre Apr 15, 2011 4:16 pm

Yes yes det da iorden Smile
Tilbage til toppen Go down
Hushkin

Hushkin


Posts : 81
Join date : 15/01/11
Age : 33

Anainsane resto druid X realm Skullcrusher Empty
IndlægEmne: Sv: Anainsane resto druid X realm Skullcrusher   Anainsane resto druid X realm Skullcrusher EmptyLør Apr 16, 2011 9:04 pm

Goddag Anainsane, du skulle vel ikke have tid til en lille samtale på VT her i morgen (søndag) kl. 17.00?
Tilbage til toppen Go down
anainsane




Posts : 4
Join date : 14/04/11

Anainsane resto druid X realm Skullcrusher Empty
IndlægEmne: :)   Anainsane resto druid X realm Skullcrusher EmptySøn Apr 17, 2011 11:38 am

Hej med dig Smile

Jo det kan vi da sagtens finde ud af Smile


Ana
Tilbage til toppen Go down
Hushkin

Hushkin


Posts : 81
Join date : 15/01/11
Age : 33

Anainsane resto druid X realm Skullcrusher Empty
IndlægEmne: Sv: Anainsane resto druid X realm Skullcrusher   Anainsane resto druid X realm Skullcrusher EmptySøn Apr 17, 2011 1:16 pm

Lyder godt, sender en PM til dig med VT info en små 20 min. inden.
Tilbage til toppen Go down
anainsane




Posts : 4
Join date : 14/04/11

Anainsane resto druid X realm Skullcrusher Empty
IndlægEmne: :)   Anainsane resto druid X realm Skullcrusher EmptySøn Apr 17, 2011 1:20 pm

har fået det Smile fra slikkepinden Wink han var lige hurtig Smile har været inde på vent og sæt den op og sådan Smile så er klar Smile
Tilbage til toppen Go down
Hushkin

Hushkin


Posts : 81
Join date : 15/01/11
Age : 33

Anainsane resto druid X realm Skullcrusher Empty
IndlægEmne: Sv: Anainsane resto druid X realm Skullcrusher   Anainsane resto druid X realm Skullcrusher EmptyMan Apr 18, 2011 12:00 am

@ Utallige Smile undersøgleser Surprised har vist Cool at Laughing jo Razz flere Arrow smilies Smile en Very Happy ansøgere Smile bruger, Cool jo bedre Wink spiller Twisted Evil er Smile han/hun Exclamation

Accepted cat
























































































Cool
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Anainsane resto druid X realm Skullcrusher Empty
IndlægEmne: Sv: Anainsane resto druid X realm Skullcrusher   Anainsane resto druid X realm Skullcrusher Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Anainsane resto druid X realm Skullcrusher
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Restoraion druid - x-realm
» Fontex/Ravenholdt - Restoration Druid.
» Ny hunter Applycation x-realm atm
» Mage/Hunter application - X-Realm 350
» Sinyara - Protection Paladin ( X-realm )

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Runic - Dansk 10man guild på Laughing Skull :: Ansøgninger-
Gå til: