Runic - Dansk 10man guild på Laughing Skull
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Runic - Dansk 10man guild på Laughing Skull
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Meshlok - Elemental shaman (x-realm)

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Meshlok




Posts : 2
Join date : 19/02/11

Meshlok - Elemental shaman (x-realm) Empty
IndlægEmne: Meshlok - Elemental shaman (x-realm)   Meshlok - Elemental shaman (x-realm) EmptyLør Feb 19, 2011 3:33 pm

RL Navn:
Lasse

Alder:
25

Char navn:
Meshlok

Class:
Shaman

Main spec:
Elemental

Off spec:
Enhancenemt

/Played total:
På alle chars... uhyggeligt meget... over 6 år, rimelig aktiv... vel 600 dage på alle chars.

/Played i level 85:
Min Shaman har en lvl 85 played på 15 dage rundt regnet.

Link til Armory:
http://eu.battle.net/wow/en/character/auchindoun/meshlok/simple

Skærm opsætning
Meshlok - Elemental shaman (x-realm) Scapp


Mine erfaringer
Vanilla: Alt op til 4HM.
TBC: Alt cleared. (Fra kara til Kil Jaeden).
Wotlk: op til 11/12 ICC 25m heroic.
Cataclysm: 12/12 normal. 2/13 heroic (Chim og Halfus downed).

Logs:
Fandt lige et par logs hurtigt. På nogle fights er der mere dps end andre fights selvfølgelig.

http://www.worldoflogs.com/reports/rt-5mje5i0yrqd07por/sum/damageDone/?s=3327&e=3671#Meshlok

http://www.worldoflogs.com/reports/rt-5mje5i0yrqd07por/sum/damageDone/?s=3327&e=3671


Andet

Jeg er skolelærer ude i det virkelige liv. Underviser i dansk, religion, historie og billedkunst, men er egentlig uddannet til matematik, biologi, idræt og engelsk.
Blev færdig med uddannelsen i sommers da jeg var 24 år gammel, og selvom jeg stadig føler mig meget ung, så kræver jobbet at man er meget ansvarlig. Så gemmer nok på lidt af hvert.

Træner 4 gange om ugen i styrkecenter, og holder meget af øl, pool og lan med gutterne... Gerne alle 3 på en gang når det kan lade sig gøre ^^.

Tilbage til toppen Go down
Hushkin

Hushkin


Posts : 81
Join date : 15/01/11
Age : 33

Meshlok - Elemental shaman (x-realm) Empty
IndlægEmne: Sv: Meshlok - Elemental shaman (x-realm)   Meshlok - Elemental shaman (x-realm) EmptyLør Feb 19, 2011 5:06 pm

Tak for din ansøgning, vi vender tilbage til dig inden for et par dage.
Tilbage til toppen Go down
Meshlok




Posts : 2
Join date : 19/02/11

Meshlok - Elemental shaman (x-realm) Empty
IndlægEmne: Sv: Meshlok - Elemental shaman (x-realm)   Meshlok - Elemental shaman (x-realm) EmptySøn Feb 20, 2011 9:38 am

Lidt extra info:

Tidligere characters:
Har spillet caster de fleste år af WoW. Mage, spriest og Warlock, min vanilla karriere var på mage, og TBC var på spriest/warlock. Begge tilfælde ekstraordinær dps. Har dog ikke nogle logs fra det tidspunkt... Men kørte 2,4k dps på alm fights med min lock til sidst i tbc hvis det siger noget.

I wotlk spillede jeg mest Death Knight, hvor jeg fik guildens første Shadowmourne, og i kan se achieves på den via dette link: http://eu.battle.net/wow/en/character/balnazzar/meshlok/simple

Hvorfor Elemental Shaman?

Jeg har altid godt kunne lide underdog classes. Det er bl.a. derfor jeg valgte at spille shadowpriest en del af tbc. Elemental Shaman har altid fascineret mig, mest fra helt gamle dage hvor det "kun" var en healer class.
På trods af at Elemental Shamans langt fra er en top dps class, så kan jeg stadig lave compedative dps med den, og jeg kan godt lide at det er en class som giver melee haste/caster haste, 5% crit aura, agi/str buff, resistance aura og 10% SP.

Roller i guilds:
Jeg har det godt med at være raider som kommer til raids og gør sit bedste. Men i de fleste guilds har jeg på et eller andet tidspunkt blevet spurgt om officer position. Så jeg er vand til at organisere og lede raids, og forstå og udvikle taktikker. Jeg lærer hurtigt, men har en tendens til altid at fokusere mere på taktikken end min dps. F.eks. på omnitron hc tries, brugte jeg healing rain stortset hver gang den var klar (medmindre folk var topped), fjernede searing totem og satte en ny hver gang vi skiftede target, interuptede Arcanotron, og var elene om at råbe til folk på ventrilo hver gang der skete noget nyt i kampen... så min dps var frygtelig lav hehe... 14k eller sådan noget. Men det kommer jo alt sammen an på hvad man som ele shaman skal i fighten, det handler jo ikke altid om bare at skubbe et ton dps derudad, healing rain ticker for 1500, og da jeg ikke kan gå oom, er den ganske brugbar på heavy raid dmg fights.

Tidligere guilds:
Seneste er Ænema på Auchindoun. Den disbandede pga. en Guild Master som smuttede, dette fik alle duerne til at flappe. I den guild har jeg haft al min cata progress.

Før den var det Kharma på Balnazzar, jeg kendte nogle venner der, og flyttede min Death Knight dertil for sjov. Jeg joinede guilden og blev officer, og var raid leader fra 0 bosser down på normal 25m, til 11/12 down 25m heroic.

Alle guilds jeg har været i har enten gået casual eller disbandet.

Har haft andre guilds før de 2, men da i alligevel ikke kender dem, ville jeg bare nævne de seneste.
Tilbage til toppen Go down
Slikkepinden
Admin
Slikkepinden


Posts : 176
Join date : 11/01/11

Meshlok - Elemental shaman (x-realm) Empty
IndlægEmne: Sv: Meshlok - Elemental shaman (x-realm)   Meshlok - Elemental shaman (x-realm) EmptySøn Feb 20, 2011 7:33 pm

Trial givet, transfer over inden næste reset.
Tilbage til toppen Go down
http://runic.wowstead.com
Sponsoreret inhold





Meshlok - Elemental shaman (x-realm) Empty
IndlægEmne: Sv: Meshlok - Elemental shaman (x-realm)   Meshlok - Elemental shaman (x-realm) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Meshlok - Elemental shaman (x-realm)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Runic - Dansk 10man guild på Laughing Skull :: Ansøgninger-
Gå til: