Runic - Dansk 10man guild på Laughing Skull
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Runic - Dansk 10man guild på Laughing Skull
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 PowerAidRaid 1.0b!!!

Go down 
+5
meanzter
Fastfood
Drhorrible
Emohugs
Hushkin
9 deltagere
ForfatterBesked
Hushkin

Hushkin


Posts : 81
Join date : 15/01/11
Age : 33

PowerAidRaid 1.0b!!! Empty
IndlægEmne: PowerAidRaid 1.0b!!!   PowerAidRaid 1.0b!!! EmptyTirs Mar 15, 2011 1:53 am

Nu er det blevet tid til at vi får et ugenligt alt raid op at stå. Så derfor introducerer jeg: PowerAidRaid 1.0b


PowerAidRaid 1.0b

Ideén: Der raides ½ tier bag det aktuelle tier. Dvs. at når t12 udkommer, så fortsætter vi lidt endnu i t11 raids, før vi går videre.
Dette gøres så vi ikke kommer til at raide det samme content på vores mains, samt vores alts, på en og samme tid. Foruden dette er der ingen ide i at begynder på et nyt tier, før vi har nogenlunde styr på det på vores mains. Og som en sidste ting, så får vores alts mulighed for at blive gearet bedst muligt, inden man går på nye eventyr!

Hvor: Der startes med at lave BWD (5/6?), indtil vi er blevet gearet, samt har lært at arbejde sammen på nye chars, hvorefter vi så nok skifter til at cleare BoT fuldt ud.

Hvornår: Raidet vil finde sted om lørdagen, da det umiddelbart er det tidspunkt hvor folk er mest aktive, foruden vores raiddage. Jeg vil foreslå at vi kører fra 19.00-22.30 minimum. Hvis der er nok som har lyst til at fortsætte længere end det, så gør vi det!(I må meget gerne komme med input til tidspunktet)

Krav: Man skal gå op i sin alt, i den forstand at man: har forståelse for den (spec, gearing, gemming osv.), har gjort noget ud af den (farmet noget acceptabelt gear, det behøver dog slet ikke være epics), og at man kan møde op på et regelmæssigt basis, så vi får et nogenlunde stabilt hold.

Andet: Det er ikke et krav, per se, at man benytter sig af flasks/pots/elixers (food er dog påkrævet), men kommer vi til et punkt, hvor det kan gøre den sidste forskel, så tager man det selvfølgelig i brug. Det er heller ikke utænkeligt, at der kunne laves en ordning med nogle Alchemists, så man kunne benytte Cauldrons.
-
Folk bedes skrive sig op her med den char de ønsker at deltage på, dens spec, samt et Armory link.
-
"Alle" er velkomne, men der vil selvfølgelig blive taget folk ind i forhold til at skabe et nogenlunde setup etc.


Holdet:

Tank: Diesta (Kléx / Fastfood)
Tank: Fadbamsen (Meanzter)

Healer: Ateza (Emohugs)
Healer: Hushracoon (Hushkin)
Healer: Healomatic (Pestomatic)
Healer: Platik

Dps: Deekz (Drhorrible)
Dps: Squirly (Egern)
Dps:
Dps:
Dps:


Sidst rettet af Hushkin Tirs Apr 05, 2011 4:13 pm, rettet i alt 5 gange
Tilbage til toppen Go down
Emohugs




Posts : 43
Join date : 15/01/11

PowerAidRaid 1.0b!!! Empty
IndlægEmne: Sv: PowerAidRaid 1.0b!!!   PowerAidRaid 1.0b!!! EmptyTirs Mar 15, 2011 1:58 am

Tilbage til toppen Go down
Hushkin

Hushkin


Posts : 81
Join date : 15/01/11
Age : 33

PowerAidRaid 1.0b!!! Empty
IndlægEmne: Sv: PowerAidRaid 1.0b!!!   PowerAidRaid 1.0b!!! EmptyTirs Mar 15, 2011 1:58 am

Jeg kunne godt tænke mig at deltage på min kære resto druid Hushracoon. Den er dog ikke lvl 85 endnu, men det bliver den skam snart. På denne Wowhead profil, kan man se hvilket gear den kommer til at stå i, lige så snart den dinger 85. (spec og enchants vil bliver updated på et senere tidspunkt)
Tilbage til toppen Go down
Drhorrible

Drhorrible


Posts : 42
Join date : 17/01/11

PowerAidRaid 1.0b!!! Empty
IndlægEmne: Sv: PowerAidRaid 1.0b!!!   PowerAidRaid 1.0b!!! EmptyTirs Mar 15, 2011 8:02 am

Jeg deltager gerne på min nylevellet rogue; Deekz
Tilbage til toppen Go down
Fastfood




Posts : 27
Join date : 15/01/11
Age : 112

PowerAidRaid 1.0b!!! Empty
IndlægEmne: Sv: PowerAidRaid 1.0b!!!   PowerAidRaid 1.0b!!! EmptyTirs Mar 15, 2011 9:47 am

Jeg vil gerne med på min Protection paladin: http://eu.battle.net/wow/en/character/laughing-skull/diesta/advanced
Tilbage til toppen Go down
meanzter




Posts : 5
Join date : 31/01/11

PowerAidRaid 1.0b!!! Empty
IndlægEmne: Meanzter   PowerAidRaid 1.0b!!! EmptyTirs Mar 15, 2011 11:34 am

Tilbage til toppen Go down
Egern

Egern


Posts : 12
Join date : 02/03/11
Age : 31
Location : Universet -> Mælkevejen -> Jorden -> Europa - Danmark -> Fyn -> Svendborg

PowerAidRaid 1.0b!!! Empty
IndlægEmne: Sv: PowerAidRaid 1.0b!!!   PowerAidRaid 1.0b!!! EmptyTirs Mar 15, 2011 12:10 pm

vil gerne tage min dejlige shadow priest Squirly med Surprised
http://eu.battle.net/wow/en/character/laughing-skull/squirly/advanced

jeg står sikkert med pvp gear eller pve gear med manglende enchants.. men det skal jeg nok fikse før raid da jeg lige p.t kører pvp disc, og dermed har anvendt at bruge ''heartsong'' da jeg stadig mangler en pve wep



jeg er 100% klar 19:15 så tidspunktet er fint

men jeg er begyndt på at tage kørekort så skal nok melde det tidligere hvis der sker noget.


Sidst rettet af Egern Tors Mar 17, 2011 7:01 am, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
Pestomatic

Pestomatic


Posts : 24
Join date : 26/01/11

PowerAidRaid 1.0b!!! Empty
IndlægEmne: Sv: PowerAidRaid 1.0b!!!   PowerAidRaid 1.0b!!! EmptyTirs Mar 15, 2011 7:10 pm

Jeg kommer på min druid, 5 epics so far. Healo er resto normalt, men har også balance offspec.
http://eu.battle.net/wow/en/character/laughing-skull/Healomatic/simple
Tilbage til toppen Go down
Platik




Posts : 2
Join date : 23/02/11

PowerAidRaid 1.0b!!! Empty
IndlægEmne: Sv: PowerAidRaid 1.0b!!!   PowerAidRaid 1.0b!!! EmptyTirs Mar 15, 2011 7:33 pm

Vil meget gerne med på min Pala som healer om muligt.
http://eu.battle.net/wow/en/character/laughing-skull/Platik/advanced

Tilbage til toppen Go down
Hushkin

Hushkin


Posts : 81
Join date : 15/01/11
Age : 33

PowerAidRaid 1.0b!!! Empty
IndlægEmne: Update:   PowerAidRaid 1.0b!!! EmptyTors Mar 17, 2011 10:09 am

Der mangler stadig DPS til holdet, kom frisk!

Foruden dette har jeg plottet 4 healers på, så må vi skiftes lidt osv.

Hvis vi skulle gå hen og ikke være nok, så må vi pugge det sidste, eller jeg kunne måske prøve at snakke med Hordealicious for at se om de har nogle fok der vil med.

Ps. Egern, du skal være sikker på at have fået styr på dit gear etc. Det samme gælder for dig Meanzter, for lige pt. er din pala ikke gearet korrekt (stat valg og reforging (mastery)).
Tilbage til toppen Go down
digitalize

digitalize


Posts : 13
Join date : 22/01/11

PowerAidRaid 1.0b!!! Empty
IndlægEmne: Sv: PowerAidRaid 1.0b!!!   PowerAidRaid 1.0b!!! EmptyFre Mar 18, 2011 12:21 pm

kommer på min shadowpriest, kunne godt levelle min mage hvis det bliver for meget med to sp's, fra 70 FML... kunne også level min enhance shamy
Tilbage til toppen Go down
Egern

Egern


Posts : 12
Join date : 02/03/11
Age : 31
Location : Universet -> Mælkevejen -> Jorden -> Europa - Danmark -> Fyn -> Svendborg

PowerAidRaid 1.0b!!! Empty
IndlægEmne: Sv: PowerAidRaid 1.0b!!!   PowerAidRaid 1.0b!!! EmptySøn Mar 20, 2011 7:26 pm

digitalize skrev:
kommer på min shadowpriest, kunne godt levelle min mage hvis det bliver for meget med to sp's, fra 70 FML... kunne også level min enhance shamy
http://eu.battle.net/wow/en/character/laughing-skull/dottasaur/advanced her er din armory Smile

Tilbage til toppen Go down
Hushkin

Hushkin


Posts : 81
Join date : 15/01/11
Age : 33

PowerAidRaid 1.0b!!! Empty
IndlægEmne: Sv: PowerAidRaid 1.0b!!!   PowerAidRaid 1.0b!!! EmptyLør Mar 26, 2011 12:47 pm

jeg regner med at vi går igang her til aften, dog mangler der stadig lige et par dps, så kom frisk.
Tilbage til toppen Go down
Hushkin

Hushkin


Posts : 81
Join date : 15/01/11
Age : 33

PowerAidRaid 1.0b!!! Empty
IndlægEmne: Sv: PowerAidRaid 1.0b!!!   PowerAidRaid 1.0b!!! EmptyOns Mar 30, 2011 8:11 am

Klex, tjek din fine lille inbox, samt tag dig sammen.
Tilbage til toppen Go down
Drhorrible

Drhorrible


Posts : 42
Join date : 17/01/11

PowerAidRaid 1.0b!!! Empty
IndlægEmne: Sv: PowerAidRaid 1.0b!!!   PowerAidRaid 1.0b!!! EmptyOns Mar 30, 2011 8:47 am

Oh god, jeg er virkelig ked af det.
Jeg er nødt til at signe fra på lørdag da jeg har taget fejl af datoerne og skal til en fødselsdag :/
Tilbage til toppen Go down
Fastfood




Posts : 27
Join date : 15/01/11
Age : 112

PowerAidRaid 1.0b!!! Empty
IndlægEmne: Sv: PowerAidRaid 1.0b!!!   PowerAidRaid 1.0b!!! EmptyOns Mar 30, 2011 2:01 pm

Skal måske om til min søster og sætte hendes PC op lørdag, kommer nok lidt sent hvis det kommer igang.
Tilbage til toppen Go down
Hushkin

Hushkin


Posts : 81
Join date : 15/01/11
Age : 33

PowerAidRaid 1.0b!!! Empty
IndlægEmne: Sv: PowerAidRaid 1.0b!!!   PowerAidRaid 1.0b!!! EmptyOns Mar 30, 2011 2:14 pm

Klex, det er nu ved at være irriterende med alt dit pis. Hvis du skal sidde og lege joker, så hav i det mindste rygrad nok til at gøre det fra din original bruger, fremfor at gemme dig bag en anden. Udover dette så skal du lade være med at spamme i en seriøs thread, samt fatte en hentydning når dine posts bliver slettet.

Kan du fremover ikke rette dig efter ovenstående, så vil der blive blokkeret for din IP til forummet.
Tilbage til toppen Go down
Hushkin

Hushkin


Posts : 81
Join date : 15/01/11
Age : 33

PowerAidRaid 1.0b!!! Empty
IndlægEmne: Sv: PowerAidRaid 1.0b!!!   PowerAidRaid 1.0b!!! EmptyTors Mar 31, 2011 11:57 am

Nu er der et par stykker, som bliver forhindret i at komme på lørdag, så jeg tænker om vi skal gøre det fredag eller søndag. Hvad kan i bedst?


Sidst rettet af Hushkin Tors Mar 31, 2011 11:58 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Drhorrible

Drhorrible


Posts : 42
Join date : 17/01/11

PowerAidRaid 1.0b!!! Empty
IndlægEmne: Sv: PowerAidRaid 1.0b!!!   PowerAidRaid 1.0b!!! EmptyTors Mar 31, 2011 11:57 am

Søndag er bedst for mig - Jeg har planer med nogle klassekammerater fredag.
Tilbage til toppen Go down
Emohugs




Posts : 43
Join date : 15/01/11

PowerAidRaid 1.0b!!! Empty
IndlægEmne: Sv: PowerAidRaid 1.0b!!!   PowerAidRaid 1.0b!!! EmptyTors Mar 31, 2011 1:11 pm

Søndag helst
Tilbage til toppen Go down
Egern

Egern


Posts : 12
Join date : 02/03/11
Age : 31
Location : Universet -> Mælkevejen -> Jorden -> Europa - Danmark -> Fyn -> Svendborg

PowerAidRaid 1.0b!!! Empty
IndlægEmne: Sv: PowerAidRaid 1.0b!!!   PowerAidRaid 1.0b!!! EmptyLør Apr 02, 2011 3:26 pm

altid enhver tid

som jeg sagde tidliger det eneste der kan stoppe mig er køretimer, Razz og skal nok sige det i rigtig god tid
men jeg kan så forstå at der heller ikke er raid idag Sad
Tilbage til toppen Go down
Hushkin

Hushkin


Posts : 81
Join date : 15/01/11
Age : 33

PowerAidRaid 1.0b!!! Empty
IndlægEmne: Sv: PowerAidRaid 1.0b!!!   PowerAidRaid 1.0b!!! EmptySøn Apr 03, 2011 2:37 pm

Det ser ud til at vores raidhold skal raide her i aften, samt i morgen aften, så alt raidet vil blive tirsdag aften 19.00-23.00, såfremt folk kan komme.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





PowerAidRaid 1.0b!!! Empty
IndlægEmne: Sv: PowerAidRaid 1.0b!!!   PowerAidRaid 1.0b!!! Empty

Tilbage til toppen Go down
 
PowerAidRaid 1.0b!!!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Runic - Dansk 10man guild på Laughing Skull :: Offentligt Forum-
Gå til: