Runic - Dansk 10man guild på Laughing Skull
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Runic - Dansk 10man guild på Laughing Skull
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Mage xrealm apply

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
marcus




Posts : 1
Join date : 16/02/11

Mage xrealm apply Empty
IndlægEmne: Mage xrealm apply   Mage xrealm apply EmptyOns Feb 16, 2011 1:16 pm

Hej Runic

Jeg har længe overvejet at ansøge, men var ikke helt sikker. men er jeg nu så her er min apply.

Min char

Navn:
Naimaa

Class:
Mage

Race:
Draenei

Server:
Silvermoon (pve)

Armory link:
http://eu.battle.net/wow/en/character/silvermoon/naimaa/simple

Spec:
Fire - 6/32/3
Frost - 6/4/31

Professions:
Enchanting - 525
Tailoring - 525

Playtime:
Total playtime - 76days 21hours
Time played this level - 9 days 20hours

Alts:
Sayuiri - 85 Druid
Dixiebell - 80 Death Knight

Om Mig

Navn:
Marcus Korn

Alder:
20 år

By:
Roskilde

Beskæftigelse:
Læser pt til beklædningshåndværker, som senere skal udbygges til Design Teknolog og skal ende inde på Danmarks Designskole Very Happy

Lidt om Mig:
Er en meget kreativ person, i vil nok finde mig lidt stille og rolig i starten. Snakker ikke så meget på VT, men er faktisk en meget udadvent person , elsker at ha det sjovt og elsker endnu mere at folk har det hyggeligt omkring mig. Jeg bor sammen med min kæreste Kim og 2 veninder. De spiller selvfølgelig ikke WoW, så de forstår ikke hvorfor det meget det betyder for mig Very Happy

Raid dage:

Mandag: ✓
Tirsdag:✓
Onsdag: ✓
Torsdag:✓
Fredag:✓
Lørdag:✓
Søndag:✓


Folk jeg kender I Runic
Ingen ;(



Kontakt information:
Kornmarcuskorn@hotmail.com


Raid erfaring

Vanilla - Cleared

TBC - Cleared påner BT og Suwell (holdte pause fra WoW )

WOTLK - 11/12 25hc

Cata - BoT25 -4/5 BWD25 - 5/6 ToTFW25 - 0/2



Nuværende Guild og hvorfor jeg overvejer at skifte:
Paralyzing Science - En fed guild med fokus på PVE endgame, de er næsten lige skiftet til 25m guild for snart 2 uger siden men de har allerede valgt at merge med en guild på Kazzak fordi de mener at de mangler members der er gode nok til at lave HC raiding. Jeg har været med i guilds der mergede og det endte aldrig godt. De vil gerne spille horde, men jeg har ikke så meget lyst til at transfer med dem.



Mit syn på progress:
Jeg elsker progress. Det er hele essencen i at raide. Der er ikke noget sjovt ved at farme igennem hver eneste boss. Man skal kunne se hvordan hvert try forbedres. man skal udfordres for ellers er det heller ikke sjovt at få loots, hvis man bare kan farme sig til dem. Man må gerne kæmpe med samme boss i flere dage før den ryger ned.



Billede af UI:
https://2img.net/r/ihimizer/i/44047716.png/



Hvorfor har du valgt dine nuværende professions:
Ench: Mest fordi det er nemmest og billigst at enchante sit eget gear, men også fordi det er en god ting at kunne hjælpe sine guildiess med.

Tail: Det går langt tilbage, til dengang jeg ikke rigtig tænkte over hvorfor jeg tog det.
Nu har jeg bare ofret så meget i det, at det ville være hårdt at smide det væk. Og det giver jo også leg enchants og i starten gav de mig nogle epix, men man tjener udmærket på det nu hvor epix priserne er rimelig høje.


Hvorfor du har valgt dine nuværende gems:

Lige nu roder jeg rundt med lidt forskellige gems. Jeg fokusere på Hit>crit>int. mit nuværende gear sværer på Hit cap grænsen, selv efter reforge. men jeg har ingen problemer med det lige pt. ska bare lige ha T11 schoulders og en ring så kører det. Jeg har masser af int pga min trinket, hvilket er dejligt. Nu vil jeg prøve at få noget mere crit uden at miste hit på det Smile



Hvor ser jeg mig selv om 6 måneder:
Jeg håber på at være godt i gang med Nef og Cho' på HC og være en af de bedste mages ! Very Happy Ej jeg vil gerne være på et højt raiding niveau.



Hvorfor har jeg valgt runic
Fordi i virker super seje. Sidst jeg kiggede havde i 11/12 nede så røg Nef ned og i er nu gang med HC. En dedikeret guild der ved hvad de vil ha'.



PS: Jeg har selvfølgelig glemt noget - så skriv endelig og spørg hvis der er noget i ikke forstår.



over and out / Marcus

Tilbage til toppen Go down
Hushkin

Hushkin


Posts : 81
Join date : 15/01/11
Age : 33

Mage xrealm apply Empty
IndlægEmne: Sv: Mage xrealm apply   Mage xrealm apply EmptyOns Feb 16, 2011 1:24 pm

Tak for din ansøgning, vi vender tilbage til dig inden for et par dage.
Tilbage til toppen Go down
Slikkepinden
Admin
Slikkepinden


Posts : 176
Join date : 11/01/11

Mage xrealm apply Empty
IndlægEmne: Sv: Mage xrealm apply   Mage xrealm apply EmptyTors Feb 17, 2011 3:31 pm

Hej Marcus

Selv om vi virkelig mangler ranged dps, så vil vi ikke sætte vores krav om kvalitet over styr. Dine gems og talents indikerer at din spilforståelse er... hvordan skal jeg formulere det... tvivlsom... så du lever desværre ikke op til vores krav.
Tilbage til toppen Go down
http://runic.wowstead.com
Sponsoreret inhold





Mage xrealm apply Empty
IndlægEmne: Sv: Mage xrealm apply   Mage xrealm apply Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Mage xrealm apply
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Runic - Dansk 10man guild på Laughing Skull :: Ansøgninger-
Gå til: