Runic - Dansk 10man guild på Laughing Skull
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Runic - Dansk 10man guild på Laughing Skull
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Egern [Social]

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Egern

Egern


Posts : 12
Join date : 02/03/11
Age : 31
Location : Universet -> Mælkevejen -> Jorden -> Europa - Danmark -> Fyn -> Svendborg

Egern  [Social] Empty
IndlægEmne: Egern [Social]   Egern  [Social] EmptyOns Mar 02, 2011 8:04 pm

Navn: Emre Koyuncu

Lidt om mig selv: Jeg er en dreng, der lige p.t går på HHX, i svendborg. jeg er på mit første år, lige blevet færdig med grundforløbet, og overvejer stadigvæk hvad der skal ske af mig, senere i fremtiden. men ellers stoppede jeg med at være kasse-drengen i fakta efter ca. 15 måneder, og nu er vendt tilbage til spillet, efter at mit guild var disbanned sidste sommer, jeg er så Næsten 18 år *og har fødselsdag 10'ne marts, så jeg ved ikke hvor meget mere moden jeg bliver på ca. 1 uges tid Smile

I kan og må gerne kalde mig ''Egern'' det er så mit kælenavn som hushkin gav mig, i spørger ham selv grunden Smile

ellers er der faktisk ikke ret meget mere at sige om mig, da jeg atm kun går i skole, også hjem igen, kan finde på at lave nogen ''events'' med vennerne, eller nogen dage hvor jeg bare ikke er hjemme, og nok en af grundende til at jeg gerne vil være social


Char name: Ayumi
Main: http://eu.battle.net/wow/en/character/silvermoon/ayumi/simple
Spec: Elemental Shaman pve/pvp spec *kan finde på at respec enha/resto*


Char name: Squirly
Alt: http://eu.battle.net/wow/en/character/sylvanas/squirly/simple
Spec: p.t shadow pve/pvp men vil gå disc pvp senere


jeg spillede i guildenF E A R i Sylvanas, sammen med Hushkin Smile vi raidede 11/12 icc25 hardmodes (som var på farms) før jeg stoppede med at spille *før sommerferien sidste år*

og jeg ved godt p.t at mine chars er rigtig *dårligt* geared men nu søger jeg også får social spot så jeg håber det er fint nok Smile
har ikke tænkt mig at raid men siger ikke nej til, halvt pug runs eller alt runs, hvis i mangler få spiller.

men har et lille problem. lige for tiden er jeg under penge-nød og skylder Totomme endel også, så jeg kan ikke move mine characteres med det samme, men jeg vil gerne lave mit helt egen tank, så derfor har jeg lige lavet min helt egen paladin på Laughing Skull som jeg måske kunne join med da jeg kun ansøger som sociel


men ja, jeg kender så Totomme & Hushkin fra guilden, og håber at jeg ikke brugte for meget af jeres tid til at læse min application, og til sidst håber jeg bare at jeg gerne må være en del af jeres guild som social Smile



Tilbage til toppen Go down
Slikkepinden
Admin
Slikkepinden


Posts : 176
Join date : 11/01/11

Egern  [Social] Empty
IndlægEmne: Sv: Egern [Social]   Egern  [Social] EmptyTors Mar 03, 2011 2:54 pm

Er rimelig betænkelig ved at et egern der kender totomme er i guilden. Men ok.
Tilbage til toppen Go down
http://runic.wowstead.com
Egern

Egern


Posts : 12
Join date : 02/03/11
Age : 31
Location : Universet -> Mælkevejen -> Jorden -> Europa - Danmark -> Fyn -> Svendborg

Egern  [Social] Empty
IndlægEmne: Sv: Egern [Social]   Egern  [Social] EmptyTors Mar 03, 2011 3:02 pm

betænkelig over at Toto kender et egern, men normalt får Hushkin Surprised ?

men de skal havde mange tak ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Egern  [Social] Empty
IndlægEmne: Sv: Egern [Social]   Egern  [Social] Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Egern [Social]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Social ansøgning
» Drmoxx - Social ansøgning

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Runic - Dansk 10man guild på Laughing Skull :: Ansøgninger-
Gå til: